5/5 - (1 امتیاز)

روی سیستم وردپرس ویرایشگر ساده کار شده است، که معمولا کاربران در طی زمان برای اینکه بتوانند مثل نرم افزار ورد امکانات زیادی داشته باشند باید افزونه مناسبی را به سیستم نصب کنن. افزونه TinyMCE Advanced یکی از بهترین ادیتورها می باشد که تقریبا تمامی نیازهای کابران را در محیط ویرایشگر وردپرس تامیین میکنه. امروزه بیش از 2 میلیون نصب در مخزن وردپرس داشته است که نشان از قدرت بالای این افزونه را می دهد. با این افزونه میتونید تنظیماتی مانند اندازه فونت و رنگبندی بک گراند و خود حروف و استفاده از جداول و موارد خیلی زیاد که با نصب آن و کارکرد در محیط آن متوجه تمامی امکانات خواهید شد.

آموزش کار و تنظیمات افزونه TinyMCE Advanced

بعد از نصب پلاگین روی سیستم و فعال سازی آن به منو تنظیمات -> ویرایشگر پیشرفته رفته و وارد تب ویرایشگر کلاسیک (TinyMCE) شده، در نوار بالایی گزینه ها فعال را نمایش میدهد و پایینتر آن دکمه های اتفاده نشده که از اون قسمت میتونید به نوار بالا اضافه کنید. توجه داشته باشید که اگر میخواهید ادیتور همیشه روی TinyMCE Advance فعال باشه از قسمت گزینه های پیشرفته -> ویرایشگر بلاک با ویرایشگر کلاسیک جایگزین میکند را فعال کنید به این ترتیب ادیتور از حالت بلاک به کلاسیک تغییر میکند.

ایران قالب تجربه خود را در این باره به شما ارائه می دهد، شما هم میتوانید افزونه های مرتبط با این سیستم که توسط شما استفاده شده معرفی نمایید تا این مقاله کاملتر شود.

صفحه افزونه

دیدگاهتان را بنویسید

برو به بالا