5/5 - (1 امتیاز)

می توان اینستاگرام را غول شبکه ها اجتماعی دانست که میلیون ها نفز از طریق آن به کسب و کار خود رونق داده اند، البته هنوز هستند افرادی که شبکه های اجتماعی را دست کم گرفته اند و فعالیت حرفه ای برای این مورد را در نظر نگرفته اند.

فعالیت در شبکه های اجتماعی اصول خودش را دارد و بر اساس زمینه کاری نوع تولید محتوا و تبلیغات متفاوت می باشد. برای اینکه بدونید شما چه روزهای خوش کسب و کاری را در شبکه های اجتماعی دارید از دست می دید، بدانید که 24 میلیون کاربر ایرانی فقط از اینستاگرام استفاده می کنند. این نشان از این هست که که چه فرصتی خوبی برای بازاریابی کسب و کار خود داریم.

گاهی اوقات خسته یا دلسرد میشید و از فعالیت و نتیجه که در شبکه های اجتماعی دارید ناراضی هستید ولی اگر فعالیت و تولید محتوای خود را نسبت به شبکه اجتماعی که فعالیت دارید بیشتر کنید شما حتما نتیجه آن را خواهید دید مثلا شبکه اجتماعی توییتر به صورت متن محور می باشد ولی اینستاگرام ویدئو و عکس محور هست. برای مثال رونالدو بازیکن تیم ملی پرتغال به تازگی پادشاه اینستاگرام معرفی شد او برای هر تبلیغ میتونه تا 1.6 میلون دلار درخواست کنه. پس حتی شخصی مثل او که درآمدهای زیادی دارد از شبکه های اجتماعی دور نماند.

ایران قالب تعدادی از شبکه های اجتماعی موثر در روند کسب و کار را معرفی میکند، البته تعداد شبکه اجتماعیهای تاثیر گذار بسیار زیاد می باشد ولی ما بر اساس تجربه خود تعدادی که در ایران بیشترین فعالیت را دارد معرفی میکنیم.

1- فیسبوک

2- اینستاگرام

3- گوگل پلاس

4- لینکدین

5- توییتر

6- پینترست

البته شما هم میتونید در کامنت ها تجربه خود را برای کامل تر شدن مطلب کامنت کنید تا دیگران هم از شما بهره ببرند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

برو به بالا